Thursday, June 10, 2010

My Creative Space / Przestrzeń twórcza

Its a busy-lazy week...I mainly try to write my thesis getting busy avoiding it... almost finished my first summer skirt, edited a lot of photos, went kayaking and biking, i am experimenting with a bib necklace, pendants on chain and crocheted ones... I also prepare my self for roroism's appearance at
STOCKHOLM WEEKEND MAREKT:-)

to był leniwo-burzliwy tydzien... głównie starałam się pisać moja pracę dyplomową zajmując sie wszystjm innym by tego uniknąc...prawie skończyłam wiec moja pierwszą letnią spódnice, wyedytowałam sporo zdjeć, byłam n akajakach i rowerze, eksperymentuje z nowymi filcowymi i szydełkowymi naszyjnikami, wisiorkami i łańcuszkami.. przygotowuje się także, na pierwsze wystąpienie roroism'u na STOCKHOLM WEEKEND MAREKT :-)


me during previous market / ja na wcześniejszych targach:

more/ wiecej >>>kootoyoo<<<<

4 comments:

  1. Good luck with your thesis, market and experiments!

    ReplyDelete
  2. Thank you so much for sharing!

    ReplyDelete
  3. Oh, the weekend market is coming up again. Have fun and hopefully sales will be nice too!

    ReplyDelete